Dagens låt: Gypsy & The Cat- The Piper's Song

Hejsan hoppsan gott folk!
Måste bara säga hur underbara ni är och hur fint livet är.
Blogg livet iallafal. Igår slogg jag antalet hits på min blogg igen rätt så grovt. Firar med att ha en positive inställning på livet idag! Jag glömde ge er en "Dagens låt igår...Tror jag?
Aja jag säger förlåt, och vi kan väl göra upp det här med att jag ger er två idag?
Ni får huvud låten som är Gypsy & The Cat – The Piper's Song
Jag vet inte hur jag lyckas hitta så mycket fina melodier, men det finns ju så himla mycket bra där ute i musik världen! Här får ni en till så lyssna på och gilla Yelle – Je Veux Te Voir.
Vilken låt tycker ni är bäst, eller bättre sagt vilken är din stil mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0