DANSA MED ALKOHOL I KROPPEN, ELLER DESIGNER DRUGS

Hej jag kan knappast fatta vad som hände denna Fredag.
Alla i skolan har varit skit pepp som min vän Frida.
Min tjejkompisar drar till Emmaboda och jag sätter ut för andra äventyr ikväll i Kalmar med min nya vän.
Här för att eröva staden när musiken börjar, äga dansgolvet.
Seriöst när jag kom hem var mina förräldrar mer pepp på fest än mig och de ska inte äns ut ikväll.. tror jag.
Båda kom hem med tre påsar från systemet. Helt galat vad social glidmedel det fanns när jag kom hem.
Peppar utgång ikväll det kommer vara en kväll att minnas, återkommer med bilder!


Laddar inför kvällen med Designer Drugs – Zombies!
&
Crystal Castles – Untrust us
&
Make The Girl Dance – Baby Baby Baby - Designer Drugs Radio Edit
&
Kylian Mash – Club Certified (feat. Akon & Glasses & Puls) - Radio Edit
Kan inte glömma
Richard Vission & Static Revenger – I Like That (Original Radio Edit)
PARTY FUCKING MUSIC. LISTEN OR LISTEN!
THANKS FOR ME, HOPE EVERYONE HAS A GREAT TIME TONIGHT, I WILL!


Kommentarer
Postat av: Frida

du är död på tisdag tommy!!!!!

2011-03-19 @ 13:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0