DEM HADE MYCKET ATT SÄGA MEN, VAD VAR DET DEM SA?

Jag har haft en underbar halv solig dag. Sökte ett till sommarjob!
Köpte min skor på Kompaniet som bad mig att lämna in ett CV med!
Det blev mina Royal Republiq, väntar med Dr. Marten tills Emmaboda 2011
Jag har fått veta att jag klarade Spanska provet, glad spänningen är över.
Jag är extremt glad över den senaste Spotifyspellistan jag har hittat.
Laddar nu med lite ny musik i min Quiffe Kulturell spellista!
Kommer en massa bra nya låter denna helgen.
På tal om helgen, på lördag ska jag bli fotad av Martin K ihop med Moa Erlandsson!
Progressen med beach body 2011 känns bra, har gått ner 6 kilo.
La märke till alla Milfs som checkade in mig idag på Simhallen med deras små barn.
Simmade 1 kilometer idag, så det känns gutt.
Och en till sak till helgen! Ska äntligen på Bio.
Det var länge sedan jag gjorde något sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0