DET ÄNDA ACNE JAG GILLAR

Hej jag var på Kompaniet idag och köpte ett par jeans jag har varit sugen på att köpa länge.
Det var dessa mörk gråa jeans ni ser nedanför, ett tips är att kolla Kompaniet nu när de har REA.
Visst det är dyrt, men brukar inte fina saker vara det? Min vän Jonas tipsade om Kompaniet för ett tag sen.
Jag är jävligt glad han gjorde det, jag hittade dröm jeansen där!
Och ärligt talat bara för att det är Acne så är faktiskt deras jeans inte specielt dyrare än någon annan sorts jeans.
Levi's, G-star, Diesel och liknande ligger alla runt 1000:- eller mer. Skiljer kanske någon hundralapp mellan dessa märken och Acne jeansen som jag tycker är mycket snyggare.

Det är faktiskt lite coolt att Lil Wayne har på sig ett par Acne jeans...
Vem tänkte sig världens största rappare gillade Svenska kläddes märken?

Jeans . Acne (1200:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0