EN KVÄLL PÅ STADEN UTAN LJUD

Vad ska man säga om min dag förutom att den har varit underhållande.
Jag har hunnit med allt från två tandläkar tider, dansat (vals, foxtrot, och bugg) med årskurs 2,
jag har käkat på donken (länge sen de), kollat in det nyaste från Filipa K på KOMPANIET,
sett världens gulligaste par, Köpt min Canvas Kängor från PALLADIUM på Gallerian,
varit med om att nästan blivit utvald som PR-ansvarig till kåren,
Köpt en latte på stans skönaste "take-away", kollat på filmen I Am Number Four med Karin,
och tagit en promenad genom stan när allt är stängt och det är knäptyst.

Jag har alltid villat prova något sånt här.
Någon som är intresserad av att följa med?

Ett hjärta, om man tar av locket!

Det senaste nu till våren: Filipa K. Notera Sandfärgade plaggen och De militärgröna badshorts & t-shirt.

Här kanske du kan hitta mig med min älskade kusin Amanda på Lördag.
Sök nu på Fredag tjejer, få en chans att delta!

Vad var det jag sa... världens gulligaste par.
Enligt mig så var det inte vad jag trodde, bra trailer... dålig film!

Oväntad Italiensk dök upp mitt på kvällen, ska definitivt hit snart.


____________________________________________________________________________________
Mössa . Vintage
Glasögon . Giorgio Armani
Jacka . Blueprint
T-Shirt . Cheap Monday
Handskar . Vintage
Byxor . J.Lindberg
Skor . Palladium


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0