Le Quiffe is much better than the hipster

Alla vet hur hipster symbolen ser ut (Triangel).
Jag har kommit på min alldeles egen symbol för Le Quiffe Kulturen som jag kallar det.
Det är så enkelt som en fyrkant.
Om man tänker på detta uttrycket,
"Thinking outside the box"
Det är precis vad Le Quiffe folket gör, de är har sin egen stil som gör dem unika och naturligtvis
har dem utvecklat deras stil på ett sätt som är alldeles deras eget.
För att dem ska göra det måste de tänka helt anurlunda från alla andra.
Varför följa trender när man kan skapa dem?
Det inuti fyrkanten representerar ursprungligen vem de började som.
Allt utanför dvs hela dig från det yttliga till den personligheten är resultat av vad dem
har blivit under deras livstid när de har försökt utveckla deras stil.
Man kan säga att det är när dem har hittat vem de egentligen är!
Allt utanför lådan är den du är, det är din stil.

Jag är definitivt en fyrkant.
Tatuera?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0