SÅ LA CONVERSE VÄRLDEN UNDER SINA FÖTTER

Ciao gott folk! Tänker blogga mer om mode. Sånt ni kommer säga "oh shit verkligen?"
och andra "duhhh, kom med något jag inte vet". Ni måste iallafal inte vara soldater längre för att bära militär.
Det har kommit som en våg denna våren ihop med Sandfärgade plagg och Seglarskor (Loafers).
Militär är snyggt men ärligt vet jag inte hur mycket pengar jag skulle lägga på det. Det känns som något som
kommer försvinna snabbt innan sommaren börja. Men om man kan få ihop en hel militär/camo outfit så blir
det skitsnyggt. Jag vill också nämna lite om Converse. Man älskar dem va?
Sanningen är att de är skitskor egentligen, både kvalité och komfort messigt.
Jag ska inte sluta bära på converse p.ga av det men var försiktig med att ha Converse för ofta,
de kan förstöra dina fötter. Det är lite som att röka, skadligt mot kroppen fast man gör det för att det är en härlig
känslan och att man vill "passa in"/ se eller känna sig coolare. Men får det folk att sluta röka? NEJ.

______________________________________________________________________________________

081f35bebbb0391d7fb4cc7bd060d846 Fashion Pictures   Modern Military Clothes Fashions for Teenages Girls


3b725016195202a5d601ade400bc3c1c Fashion Pictures   Modern Military Clothes Fashions for Teenages Girls

_____________________________________________________________________________________________________________
Inspiration




Kommentarer
Postat av: moa

ja, den ärgrymt bra faktiskt! Ingen smörig kärleksfilm, men speciell är den, och på franska, hehe!

2011-04-01 @ 08:58:04
URL: http://erlands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0