THANK GOD FOR THE DILPOMAT

Min vecka på strand har varit både stressigt och skoj som fan.
Saknar det redan, hade kunnit vara där en vecka till om jag bara fick sova lite mer.
Jag sov ungeför 4 timmar varje kväll, men det ordnade sig till slut.
Vi hade hotell frukost & middag, det fanns en pool, och banquetten på torsdag var mysig.
Vi på redaktionen hade fullt upp hela tiden med deadlines för tidningen och kaffe var inte ovanligt.
Jag blev riktigt bra vänner med dem jag jobbade med och känner att jag ska ha en återträff med dem snart.
En poker kväll hade inte varit helt fel känner jag. Men det finns inte så mycket mer att säga.
Kolla bilderna, dem förklarar Nordic Model United Nations bäst!
Det var över 400 deltagare där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0