THE DAY EVERYONE STAYS WITHIN THE CIRCLE

Hej tänkte bara säga hej och brainstorma lite mer med er!
Jag saknar mina vänner som jag inte få träffa så mycket.
Det är allt från min bästa vän Philip till min kära kusin Amanda i Stockholm.
Jag saknar också allt bild tagande med Martin och att fika med min vän Emilia.
Det jag försöker säga till er är att bra vänner är svårt att få tag i och man ska fan inte underskatta dem.
Om du har någon vän du inte pratat med på ett tag skicka iväg ett sms och fråga, när ska vi ses... jag saknar dig!
Jag har idag spenderat lite kvalitets tid med min bästa tjej vän Karin och kollat lite film, ätit, middag och hon var t.o.m så snäll så att hon hjälpte mig med min söndags städning här hemma.
Sådana vänner som gör disken och damsuger huset åt en ska man inte släppa någon gång snart.
Nu ska jag dra, ska klippa min styfars hår, men en sak till
__________________________________________________________________________________________
Riktiga vänner skulle....
-ge dig skjus med deras cykel dit du ska oavsett om ni inte ska samma holl
-ge dig deras sista krona om du inte hade busspengar hem
-aldrig lämna en fest utan dig
-ge dig en puss på nyår
-krama dig när du är ledsen
-låna ut sin tröja när du är kall
-låta dig sova hemma hos dem om du inte hade någon stans att ta vägen
-hämta up dig först när de fått körkort
-dela med sig deras öl om du inte hade egen dricka
-skrata åt dig när du skämtar även om det inte var roligt
riktigt vänner ska du alltid komma ihåg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0