Dagens ♫: New Medicine- Rich Kids

Jag vet det är sent med att säga "denna veckan kör jag HÅRT på temat ROCK" eftersom det är Onsdag!
Men jo jag kommer ha lite variation i dagens låtar och röra mig ifrån min älskade indie/pop
och bjuda på lite soft rock som jag vet ni kommer gilla. Jag upptäckte bandet New Medicine på Youtube
när jag hörde deras låt, "The Takeover" som är definitivt en utav mina top 5 all-time favorita rock anthems!
Den skriker Rebel Youth Generation, so all you moms and dads... Watch Out, i have now brainwashed your children and poisened them with a dose of New Medicine- (we call the) Rich Kids!
KOLLA IN VIDEON AV EN ANNAN AV DERAS LÅTER, MIN FAVORIT LÅT NÄR DET GÄLLER TYNGRE ROCK!


EN SAK TILL, HÖJ VOLYMEN OCH SPELA DEN IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0