DANCING ON MY OWN FRÅN OCH MED NU

Har verkligen haft det underbart! Skolan var lugn och jag käkade på Ming Palace med vänner på lunchen.
Det var gott med buffé och sedan att ta en promenad i solen till mitt favorit café och göra lite smoothies som vi ska börja sälja på Måndag!
Kika in på Alexis Café då, det kommer finnas grattis smakprov för att fira sommarens första smoothies!

VAD TYCKS OM ATT KÖPA DENNA KAVAJEN?

UNGEFÄR VAD MITT KOMPIS GÄNG I KLASSEN TÄNKER...

DET ÄR SNART FAN! BTW BLIR DET GRILLFEST HOS MIG DEN 21ST MAJ FÖR ATT FIRA.




LÅT MIG PRESENTERA SMOOTHIE
DUDE'S: PIÑA COLADA

BERRY ORGASM I DIN MUN

SMOOTHIE DUDE: PEACE, LOVE, & SMOOTHIES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0