ETT TECKEN FRÅN GUD

Förutom att det kom lite snö/hagel var dagen Perfekt. Styvpappa fyllde år också.
(Han läser min blogg så det är bäst jag säger...) Grattis Gubben!
Jag har hängt mest på Alexis Café med en underbar tjej som heter Ronja.
Hon började idag så jag tyckte det var mest roligt att se på när någon annan jobbade där och inte visst helt vad de skulle gör, men hon klarade sig galant! Eller vad säger jag? Hon gör mig arbetslös...
Men jaja, vi skulle jobba ihop på sommaren när Alexis vill ta ledigt en hel dag.
Annars idag försökte jag fjäska för Alexis (Min Chef), genom att göra en cool smoothie.
Den ska heta Smoothie Dude © Det är en Ananas gubbe som badar i en Jordgubbs smoothie.
Den enda anledningen jag får vara kvar på cafét är för att jag gör Smoothie menyn som vi ska ha i sommar. 
Mina berömda: BERRY SMOOTHIE, PIÑA COLADA SMOOTHIE, MELON & ANANAS BOMB, JORDGUBBSCOLADA OCH (EN KAFFE SMOOTHIE SOM ÄR INTE KLAR ÄN).

HITTADE DETTA KORSET HELT RANDOM, NÄR JAG VAR PÅ VÄG TILL STAN.
GUD, VILL DU MIG NÅGOT SÄRSKILT?

LUNCH

BILD CRED: RONJA

BERRY SMOOTHIE

THE SMOOTHIE DUDE, FINNS BARA PÅ ALEXIS CAFÉ.

DETTA ÄR RONJA, HÄRLIG MÄNNISKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0