SAME OLD STUFF

Jobbat, kuggat Matte nationella, och planerat en massa körlektioner.
Så som det ser ut är jag klar med körkortet tidigast den 18:e Juni.
Det ger mig lite extra tid att få kläm på allt Teori. Fyller år den 23:e Maj.
Fest i helgen, och kanske fest dagen innan på Fredag med SP09D.
Det enda lungt jag han göra idag var att käka på kallskänken och läsde en intressant grej i Östran.
"Unga förräldrar och Elever".
Detta är bara ett snabbt inblick på mitt liv, hinner med hälften... sucks to be so busy!


Kommentarer
Postat av: Suz

söt bebis!

2011-05-20 @ 00:11:22
URL: http://ayeah.blogg.se/
Postat av: ...

Du kan helt omöjligt referera till dessa två människor.. Du lär ju inte ha en aning om vad dom har gått igenom och vad dom måste göra för att orka. Patetiskt. Och förfan lär dig stava.

2011-05-28 @ 11:13:31
Postat av: Black

Om du var för trög att fatta att rubriken "same old stuff" hade inget med artikeln att göra tycker jag synd om dig... Jag pratade om allt plugg och jobb som jag är trött på den dagen.



Lär dig läsa, jag skrev att "det enda lungt jag gjort idag var läsa artikeln om dem" som jag tyckte faktiskt mycket om och var väldigt intressant, har inte sagt något negativt alls om ricky och hans tjej. Har själv en bror i USA som är 17 år gammal och far, så hål käften.



Ha en fortsätt trevlig helg!

/Tommy

2011-05-28 @ 15:46:30
URL: http://projectcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0