ALLT VI RÖR BLIR TILL MOLN

Ingen vill vara ensam. Alla vill ha vänner. Vissa vänner är bättre än andra. Alla vänner är bra för olika saker.
Man har den vännen man tränar ihop med, den man festar ihop med och den man myser med. Man har bästavänner som man berättar allt för och andra man inte säger något till utan bara är och det känns bra det. Men ibland träffar man personer som man gillar så jävla mycket att begreppet vänner räcker knappt. Jag träffar nytt folk hela tiden och har alltid haft lätt för att bilda vänskap snabbt med främlingar, bekanta eller t.o.m. fiender, och för ett tag sen träffade jag en tjej som var trevlig, söt, charmig, go, och hade en sån riktig mysig personlighet. Någon som jag hade inte en aning om att jag skulle bli så bra vänner med till jag lärde känna henne. Det är lite det jag vill säga till er, "Ge aldrig upp chansen att träffa någon ny och bli vänner med dem" för att man vet aldrig om den främlingen är någon du sen känner att du aldrig hade kunnat leva utan. Jag har många exempel av det i mitt liv, bland annat min bästavän Philip som har varit som en bror till mig. Men just nu har jag en kompis som jag saknar som fan, den mysiga personligheten som jag berättade om innan. Hon drog till Göterborg och jag vill ha henne tillbaks i Kalmar genast nu, så jag kan krama om henne och så vi kan skratta tillsammans och lyssna på härlig musik och gunga lite till något vi inte kan texten på men en låt som sen blir en som påminnar mig om henne varje gång man hör den. Om du känner dig ensam, allt man kan göra i det läget är att umgås med en bra vän.
As long as you're with me

HÄRLIG TJEJ ALLTSÅ, MIN MK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0