EVERY 60 SECONDS YOU SPEND BEING MAD, YOU LOSE ONE MINUTE OF HAPPINESS

happy     happypicc
Haha fan vad random att både tjejen över och under är min bild av den perfecta tjejen.
(Märkte dem i efterhand) 
oh yeah
Det jag försöker säga med bilderna är väl att det viktigaste om vardagen är att finna lyckan i den.
Jag har svårt att vara sur på någon länge för att om man beter sig på så vis är det bara du själv som
förlårar på det. Då har man låtit en annan person förstöra för dig när de redan visat sig vara idioter.
Man ska vara glad för de små saker i världen som att man har fina vänner. Så jag vill insperera dig
att släppa din hat och bara då kommer du känna dig lycklig igen. Jag gör det, och mitt liv har aldrig
varit bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0