HANGING, I'M THE CREATER OF THE TERM

Klockan är 09:15 och det pulserar lite i huvudet efter kvällen med Norlie & KKV som jag hängde med inne på VIP. De var Goa killar, trots allt är deras låt," NÄR JAG GÅR NER" min favorit låt och har varit det i en månad nu så jag gav grabbarna cred för det! Träffade också Leslie, det var han som bjud in mig dit. Om ni inte visste, så är han producent och låtskrivare. Han har jobbat ihop med Tensta, Lazee, Linros, och många fler svenska artister. Kvällen började med PK och Bäckman på en förfest hos Agnes, där vi spelade ring of fire (Australienska ölspelet). På vägen in mot Palace så skulle Philip visa sin styrka och bara mig... Kul. Trevlig kväll var det definitivt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0