LET YOUR BRAIN DO IT'S JOB

Tänkt dig en värld när man inte ifrågersätter något. Som barn aldrig frågat mamma eller pappa,
"varför det". Man ska inte vara filosof för att filosofera. Jag gör det varje dag. Tänker: hur tänkte
den personen där eller varför lägger folk mer fokus på det negativa än det positiva. Vad är kärlek?
Egentligen vad som helst, och tänk hur underbart det är när man kommer fram till något!
Ibland funderar jag över om en tjej är min typ eller inte. Om hon gillar mig. Och som vi lärde oss
i filosofin så ska man "ha sanna premisser för att nå en san slutledning". Hon skickar hjärtan till mig
på sms... Mm okej. Hon vill träffas och när vi ses vill hon mysa med mig... jaha. Hon säger att jag är söt
och tycker jag har snygg stil... Jo hon har ett poäng där (mitt egoism). Vad skulle ni säga mig att hon
känner för mig? Eller bättre sagt vad vill folk er? Tänk efter och var inte blind till kärleken för att
då ser man aldrig det man letat efter så länge!
Hi Audrey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0