MITT LIV HAR KÄNTS SOM NÅGRA TIMMAR, VAD SKA JAG BLI NÄR JAG ÄR STOR

Har haft både en bra start och avslutning på denna dagen! Började med att jag körde mamma till flygplatsen
05:30 och hem igen för att ta sov morgon och snoozade ungefär 3 timmar till Kl. 9. Älskar att kunna ta det lungt på morgonen och verkligen vakna, tvätta av ansiktet så man pignar till, för att sen gå runt huset med kalsongerna på och äta frukost framför soluppgången. Vackert. Efter skolan hade jag ett mötte som gick väldigt bra och har nu skapat ett nytt blogg sammarbete för Project Cotton. Avslöjer hemligheterna imorgon.
 Är så jäkla pepp på att jobba åt detta företaget så det är sanslöst...
Ni har mycket att se framemot kan jag säga er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0