PRESENTING THE PRESENTS

Det har väl varit något av en tradition nu att skriva lite om vad jag önskar mig i Julklapp.
Vissa år har de varit dyra saker, andra år något så enkelt som en kram.
När jag var liten, skriv jag alltid listor till min förräldrar. Jobbade skithårt på dem med!
Sen avslutade jag alla av dem med, "Fast det jag önska mig mest till Jul är mina föräldrars kärlek".
Jag tror det var det som fick mig att nästan få allt jag önskade mig...
Fast så blir det inte i år, mina förräldrar betalade mitt körkort så jag är tacksam för det!
1. D&G Parfym #21 Le fou
2. Ipad
3. Battlefield 3 (Xbox)
4. Urban Ears (Röda)
5. Presentkort på (H&M, Carlings, eller Kompaniet funkar)
6. Repskydd för iPhone 4
7. Bulldog produkter
8. Eyki Overfly Stripes (Vit) Klocka
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0