SÖFORTH

Träffade på en utav mina goa läsare igår, han berättade att han med hade en blogg och inspererades
utav min stil och filosoferingar. Jag läste hans idag, och kunde inte få nog. Han kan dock
uppdatera lite oftare men det han skriver är djupt och sjukligt intressant.
Typ som, varför väljer vi alltid den som sårar oss mest istället för att välja den som vill vårt bästa?
varför ser vi "the badguy" och inte "the good one" ?
varför koncentrera sig på den dumma istället för den snälla?
varför saknar vi alltid de vi hade istället för att ta vara på de när vi har de?
- John Söforth
Ser ni? Smart kille, med skön stil. Inte mainstream och jordnära verkade han vara när vi sågs på KM.
Vill inte ha någon konkurans men jag rekomenderar att ni kollar in hans blogg www.soforth.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0