SOMETIMES WE SAY TOO MUCH INSTEAD OF SAYING ANTHING AT ALL

Jag har en dålig tendens att skriva om min känslor offentlig men samtidigt har jag en stark vilja att visa världen hur mycket jag älskar och uppskatar folk som ligger nära mitt hjärta!
En person som länge varit den bästa vännen man någonsin kunnat önska sig är Karin Silverin.
Ni har sett henne ett flertal gånger på bloggen och det är för att hon och jag spenderar för mycket tid ihop för vårat eget bästa. Men jag kan inte få nog av den personen. Hon har typ format mig till att bli den jag är idag och det är jag tacksam för. Min kläddstil, musiksmak och inställning till livet har stor påverkan av henne.
Hon är den personen jag delat de roligaste stunder i mitt liv tillsammans med.
Ibland tar det lite tid innan man inser vad man har. Jag vet hur viktig Karin är för mig och varför vi är så pass bra vänner. Hoppas hon läser detta och förstår hur mycket jag uppskattar henne och alla hennes fina egenskaper.
Bland annat, alla presenter jag har fått, alla kramar som ljusnar upp min dag, resor och minnen som kommer alltid finnas kvar, alla gånger hon hjälpt mig med plugget, och hur mycket jag njuter av att ha henne omkring mig!
Find someoneFriendship


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0