STADEN UTAN SLUT, EN ÖVERBLICK PÅ GÖTEBORG VARADE EN HEL HELG

Hej min resa i Göteborg var fantastiskt. Fast än så länge föredrar jag fortfarande Stockholm.
Jag gillade dessa "Styr & Ställ" cyklar som fanns överallt så jag och grabbarna köpte ett 3-dagars kort.
Det var grattis att hyr cyklarna om man körde med dem mindre än en halv timme. Jag hittade faktiskt två nya
snygga plagg på Weekday. Oavsett Göteborgs stora utbud på kläder dras jag fortfarande mot min favorit affär.
Utelivet var bra om man har lite tur, för att alla ställen vi försökte komma in var det minst 20 års gräns. Det ironiska var att Yaki-da som vi kom in på hade 23 års gräns. Varför? Philip flörtade sin väg in med VIP dörvakten
och vi slapp betala entré med... Fett :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sjukt nice outfit Tommy, älskar byxorna!

2011-10-04 @ 18:33:15
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0