DAY IN DAY OUT

Helt slut, så här trött har jag aldrig varit.
På morgonen ringer rektorn," Hej, vi har en polis här nere som gärna vill prata med dig".
Jaha säger jag. Kommer ner till hans kontor för att få höra att jag har inget att oroa mig för, tack och lov men
jag får veta att de behövde en mörkhyad person att ställa up och stå bredvid en misstänkt för beväppnad rån för att han sen ska bli utpekad av en vittne... Fick 200 för att jag volunterade så kanske värt det?
Det var ju skönt att liksom kunna vara i en polisstation utan att ha gjort något... (Skojar)
Men det roliga var att polisen valde mig för att jag var svart, men när jag kom dit hade en utav de andra
"svarta" voluntärer sagt," fan gör du här, du är inte svart..." haha man är inte svart eller vit, så vad blir jag då?
GRÅ?
Körlektion gick åt helvete för att jag inte kunde koncentrera mig på något.
Klarade inte av att köra enkelriktat liksom, kör åt helt fel hål och skit...

HAHA JAG VAR NUMMER 5... FANNS 8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0