JAG SKET I SKOLAN FÖR ATT DE KVITTAR, VAD VET DEM OM VÅR ROMANS

Hej ni har undrat vart fan jag tog vägen, väl jag har gömt mig under ett träd med Buddha
och försökt förstå meningen till livet... Sanningen säger att jag har pluggat till ett viktigt religions
prov hela helgen och nu är jag glad att det är över! Men idag har jag gjort halkan (Risk 2:an) 
och det är lika roligt som alla säger! Så när jag har allt viktigt avklarat för veckan så är det nu bara
att luta mig tillbaks i livets fötölj och tagga Göteborg på Fredag. Så jag hör av mig, måndag igen efter helgen.
Men innan jag försvinner ska jag uppdatera er om lite roliga nyheter i mitt liv, min spellista och modevärlden.
Stand for somethingbuddha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0