PARTY LIKE JESUS JUST GAVE YOU A HIGH FIVE

Älskar verkligen mina vänner, de är så himla fina. De är faktiskt värda priser för deras härliga kvaliteter!
______________________________________________________________________________________________
Amanda: får pris för roligaste på fyllan! Sebbe: Är så klart den mest omtänksam när han får i sig lite alkohol.
Alex: Håller i första plats för "Spytt senast på fyllan". Karin: Alltid snyggast när vi går ut! Hanna: Den enda som  har sin egen dans, "hanna dansen" & hon är alltid mest pepp. Lisa: Håller rekord för har varit svart taxi.
Sahra: Best på dansgolvet!
______________________________________________________________________________________________
Nästa gång det är utgång med alla av oss tror jag vi kommer ha utmaningar under kvällen som belönas med en shot när avklarat! Spännande... Men här är bilderna från förfesten på lil-lördagen som var min roligaste utgång på länge.

RINGDE ANDREAS... FÖR ATT HAN SKULLE "KOMMA OCH DANSA MED OSS"

SO LOVABLE

FINNS NÅGOT OM DENNA TJEJEN JAG GILLAR SÅ HIMLA MYCKET

PLAYA...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0