SECOND HAND

Senaste tiden har varit mest träning, skola & prisonbreak.
Jag har äntligen kommit igång med mitt "hälsosamare" liv.
Jag har kommit över min svartsjuka, lärt mig att älska dem omkring mig,
och börjat bli en gladare person. Det gillar ni, och älskar jag.
Jag känner att världen är min just nu, så känns det när man har
mycket roligt att se fram emot!
_______________________________________________________________________________________________
Igår kom mamma hem från tyskland efter ha varit där över dagen,
hon kom hem tillsammans med vår grannar, 5 flak öl, 20 liter vin och en
massa annat som börjar på Vod och slutar på ka. Naturligtvis fick Per sin
del utav det hela, whiskey.
Vad mer har hänt?
Jo jag har klippt mig, fikat? En massa tråkigt men nä... Jag har shoppat 2nd hand med
min shopping partner Karin. Har aldrig träffat en person så duktig på att fynda!

JEANS JACKAN HITTADE KARIN ÅT MIG PÅ 2NDHAND, 89:- 
HENNES T-SHIRT OCH BANDANA KÖPTE HON 2ND HAND SAMTIDIGT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0