TONIGHT WE FIKA AND THEN CHAT UNTIL THE SUN COMES UP

Ska iväg till skolan kl. 6 för att plugga... skojar!
Ska hjälpa klassen sälja bullar och kaffe på ett föräldrar möte
för att få ihop lite cash till klasskassan!
Helgen är snart här och jag har inte fått mina glasögon än,
de ringde igår och sa att sköldpads färgen fanns inte kvar längre så
jag tog de svarta, de är lite lika mina gamla men rundare och en aning snyggare
tycker jag. Jag har lite synfel som bryttnings fel och att jag är närsynt.
Jag andvänder också brillorna för att gömma ären vid mit öga, kul.
Men inget man kan göra åt det! Jag trivs just nu, vissa av er undrar.
Relativt glad skulle jag på stå, utgång igår med ett väldigt härligt gäng klasskamrater.
Sånt man har sett framemot nu till hösten och dem där jävla glasögonen...

BLEV LYLE & SCOTT, SVARTA...

FUNDERAR PÅ ATT KÖPA DENNA MYSFARBROR TRÖJA PÅ H&M...
TÄNKTE ATT DEN SKULLE PASSA FINT TILL MITT SKÄGG OCH NYA BRILLOR NU TILL VINTERN!

IGÅRS UTGÅNG, MYSIG KVÄLL MED SKÖNA VÄNNER. SÅ SKA DET ALLTID VA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0