UP UP AND AWAY, VÄSTKUSTEN HERE I COME

Hoppas Göteborg är redo för en grov "city walker". Det är som en turist på hemmaplan.
När man vandrar runt i en främmande stad men försöker anpassa sig så mycket till atmosphären
och smälta in i miljön. Än så länge är vi tre muskeeters som åker dit imorgon. Utgång planeras men
vart har vi än att se. Det kan en tung Johan Dahlbäck utgång med Sam & Iraenerna, en upplevelse rik
kväll på Götans mest berömda nattklubb "Yaki-da", eller en pub runda med min personlig guid Angelica!
Paartey
Det är första gången jag åker till Göteborg, och allt gutt jag hört om det ska jag nu få uppleva.
Night out w/ the boys och fika på det absolut härligast café denna staden har att erbjuda.
Ikväll rensar jag minnes kortet på kameran för att jag ska ta en massa bilder. Vissa på
de coola outfits jag ska synas med när jag strossar runt på Avenyn, andra bilder på allt som
händer natt & dag. Jag har packat kånken, laddat mobilen, och sagt hejdå till närast och kärast.
Är hemma ensam för att mamma & pappa är ute och far så nu drar jag också! Kommer sakna alla,
men skönt att kunna komma iväg och uppleva staden utan slut, det var Göteborg alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0