WE FOUND DRUGS IN A DOPELESS PLACE

Ni vet mig men vet ni om Fia?
Hon är som en DOPE superhjälte soms kraft är att få människor att kunna släppa loss och bli glada. 
Jag är sån person som verkligen brinner för att träffa nya och sköna människor.
Denna tösen har den äkta skönheten! En väldigt trevlig och stilig person.
När jag träffade henne för första gången så klickade det som satan.
Hon är en av mina allra finaste vänner nu, har mina favoriter ibland haha.
Jag har väl fastnat för hennes charm, att hon vågar bjuda på sig själv och vara allmänt go hela tiden.
För inte så länge sen sa hon att hon gillade min blogg innan jag äns visste vem hon var,
 men när läst hennes sen hade jag lust att bara säga...
Lägg ägg! (Hennes är hundra gånger bättre)
Äsch ville bara att ni skulle veta vilken skön och cool person hon är!
Såna människor borde det finnas fler av. Och dem som finns ska uppskattas. 
LÄS HENNES BLOGG HÄR!

LÄNGTAR TILLS VÅRA NÄSTA UTGÅNG OCH FÖRSTA FIKA. AWESOME!
http://www.iobad.com/post/4351724429


Kommentarer
Postat av: Sofia Hjertquist

Du är bäst vännen ♥

2012-01-09 @ 20:37:52
URL: http://sofiahjertquist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0