En Annan Typ Av Disco Med Hanna

Jag ville rekomendera en blogg till er som gilla att läsa bloggar.
Min bra vän Hanna har en blogg som heter En annan typ av disco som jag
tycker är underbar att läsa.
Hanna sig själv är hur otroligt cool som helst and ännu skönare som
person i person.
Hennes pappa håller i Emmaboda festivalen, jag har aldrig varit där men det
verkar sjukt rolig.
På hennes blogg kan du hitta djupa tankar som kan få dig att säga
"Fan vad smart, att jag inte kommit på det tidigare"
eller något sånt.
Hon skriver om lite allt möjligt men oftast är det om det vardagliga
fast med en liten twist. Lite som Corona and Lime.
Hon är nästan som en lilla syster till mig skulle jag vilja säga.
Det är inte så mycket att vi gör hänger så ofta, men man vet att
hon är sån som kommer alltid att finnas där man behöver henne eller har haft en tråkig
dag och söker uppmuntring. Det kan räka med att se lilla hanna le ibland!
Jag gillar personer som henne och försöker mitt bästa att alltid hålla sånna vänner nära.
En av hennes senast inlägg har lite fler bilder från festen i lördags.
Såklart hon där liksom. Det är ingen fest utan henne.
Och om hon är frånvaro så märks det att hon är alltid det LILLA som saknas.



Gå så gärna in på hannas blogg här


Kommentarer
Postat av: lillan

stor stor puss på dig Tommy!

2011-02-02 @ 11:20:44
URL: http://annantypavdisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0