ITS NOT A CULTURE IT'S A LIFESTYLE, AN ALTERNATIVE ONE...

Bar Rafaeli
Cameras for Public Use at Levis Workshop
rare species
HarlemAtelier
picc
feathered head dress
coke
Har jag berättat om Le Quiffe Kulturen? Japp det har jag, och nu säger jag det igen!
Det började som en musik spellista på Spotify, och växte till en blogg som exploderade av inspiration
från denna generationens kultur. Det har med hur vi klär oss att göra, vilken musik vi dunkar i hörlurarna och
hur vi definerar livskvalité: Parkhäng, fika, resor, och att spela volleyboll på stranden på sommaren
är såna enkla saker som gör mig glad.
Sitta på stranden och kolla solnedgången tillsammans, dricka kaffe & röka medans du läser din favorit tidning?
"DET HANDLAR OM ATT NJUTA AV LIVET, ATT GÖRA NÅGOT SPONTANT"
-TOMMY BLACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0