Vart ska man börja?

Vart ska man börja idag?
Jag är singel...nä.
Julklappar...nä.
Nyår...nä.
Skolan...Ja!
Okej dagen började med lite Julpyssel i skolan.
Vi fick först se en intressant Powerpoint om vår lärares resa till USA.
Och de fanns fika för oss. Lite Glögg och 100 lussebullar åt oss Internationella.
Sedan dansade vi och efter det gick jag på stan med en kompis.
Jag köpte en Julklapp åt min favorit släkt medlem, Amanda.
Hon har tjatat om presenter hur länge som helst!



Stan.

Jultomten ute på isen spelade mysiga jullåter för mig när jag gick förbi.
Gå dit själv och lyssna om du inte tror mig.
 
Munk n Muffin, min kompis bjud mig på kaffe och en muffin.


Mango, Papaya, Ananas, Kiwi, Banan, och Fanta.

Nu till Julklapparna.
Jag har hittat något perfekt åt min Kusin med lite hjälp av min tjej kompis.
Har fortfarande inte hitta något för min bästa vän Alex.
Men jag har hittat något åt mig själv medans jag letade.
 Kollade House och sedan märkte hur mycket finare kläder de har sedan de byte ägare.
Märken som Adrian Hammond.


Sen fick jag glögg när jag kom hem.
Min älskade pappa Per bjud familjen på lite festligheter en måndag kväll.
Han har ett hjärta av guld och kan verkligen muntra upp en när man är nere.
Idag har varit jobbigt, men han gör det bättre!


Jag supar till att lite med ett glass glög och firar min ensamhet i världen.
Så är det singla livet, känns som att det är ovanligt mycket kärlek denna årstiden.  
Äh tar min glögg och dricker tills Jul.
Vi får se om tomten kommer med någon åt mig tills Jul.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-15 @ 02:17:04
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0