Iphone... min nya mobil

Ja hälften av mina vänner har en sån här mobil.
Inte att jag känner mig utanför, men hur dumt kan de vara?
Den kostar lika mycket som mobilen jag har (Aino till salu) och,
 är tusen gånger roligare med:
1. Multitaskning, lyssna på Spotfiy och SMS'a samtidigt?
2. Skärmen, 326 pixlar per tum är snabbare än vad ögat uppfattar!
3. Kameran, 5 megapixels kamera med blixt.

Pris 5 999 - 6 999 kronor (Utan abonnemang)
Jag ska ha abonnemang med 3 förmodligen!

Ni kan väl engelska?
Inte? Det står helt enkelt att Iphon 4G är bättre än 3GS
Men jag dissar inte Iphone 3GS,
kanske köper den istället om telephonen,
om den nu rasar i pris p.ga 4G'n.
Kanske inte...

-Jag va på SIBA idag och dem sa till mig att 3G blir inte något billigare nu.
Den har slutat i production hos Apple och de som finns kvar i butiker,
ska säljas tills det inte finns några kvar på lagret.

"Iphone som Iphone yeah"?
men skillnaden...

Gyrot
Utöver GPS, Digital Kompass, och en accelometer som,
känner av när man rör mobilen har Apple lagt till et Gyro.
Något som skapar möljigheter att styra spel på ett helt nytt sätt.
Antennproblemen?
Det så kallade "dödsgreppet"
där man täcker över mobilens sidor med vänster hand,
som i USA lett till kraftig försämrad mottagning.
Där Iphone har släppts lite tidigare i Tyskland och
USA har de haft problem med mottagning men-
 dessa länder har betydligt dåligare mobil nätverk.
Deras 3G nätverk är 5-6 år bakom sveriges.

Mottagningen på test mobilen ligger i samma nivå som,
 den nuvarande Iphone 3GS och den Iphone 3G som finns i sverige.
Det menar inget vidare nätverk problem i Sverige!

Beställer den hos 3 då?


Kommentarer
Postat av: Sebbe ;)

Jag har redan beställt Iphone 4 ;D

2010-07-31 @ 14:07:26
Postat av: Tommy B.

Hehe ja nu kan vi köra Facetime med varandra!

Videochat ;) måste ha någon och prova alla funktioner med ju.

2010-07-31 @ 15:45:13
URL: http://projectcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0