Maja & Elin 18 års fest


Två söta tjejer som hjäpte mig ordna min första riktig fest,
har nu fyllt den stora 18 siffran och hade en riktig nice fest igen.

Min bästa vän Philip Bäckman fylde 18 år den dagen med. 
Med mig som hans Wingman,
drack han alcohol för första gången i sitt liv den kvällen!
Hans första drink va Martini's: Asti Spumante Champagne

Kvällens Höjdpunkter
1
. (18) år Philips första alcohol drink någnsin...
2. Tårtkrig inne på en toalet med 8 andra...
3. Trevliga Franky boy's coola tändare/ blåslampa...
4. Två killar som bråkade över en tjej...
5. Alla som kallade mig "Han från rugby"...

Nytt Folk, som jag träffade 
Anna Löfvin
Franckie Kwan
Maria Arvidsson

(Anna Löfvin)

(Sköna John, Philip B, Maja B, och Kalle)
Kalle.. kalle vart är du? Just de du är helt borta i denna bilden.

(Tatty & John)
Allt slutade fint den kvällen,
kolla liksom va alla tyckte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0