SNART DÖR BOB DYLAN

Hej gott folk, jag är dö trött efter ha jobbat typ 13 timmar idag. Har bodde hunnit med
Café livet på Alexis Café och grävt hål här hemma för det nya staket som vi bygger åt hunden.
Tänk dig detta: Mig + En spadde + Rammstein = One Mean Digging Machine. Jag har grävt som en jävla mullvad.
Ok nog med det, det är inte varför du kikar in hit. Imorgon kommer en ny outfit bild efter jag har varit på stan med pappa, jobbat på Alexis, och sedan utgången med bästamannen Philip Bäckman! Sen ni får ni lite Mode.
Ses ute på KM eller Krögers imorgon?

KAFFE ALEXIS'S NYA ÄPPELKAKA!

EFTER DE SENASTE TVÅ DAGAR HATAR JAG HÅL... MEN 50 KR/HÅL OCH JAG HAR GRÄVT 10.
ÄH JAG TROR JAG GILLAR PENGAR MER ÄN VAD JAG HATAR HÅL. SER NI HUR MYCKET JAG JOBBAR!
ALLTSÅ JAG BRUKAR INTE KLAGA MEN MINN KROPP BÖRJA SÄGA EMOT. SOVER INTE NOG MED TIMMAR,
TAPPAT ETT CEMENT BLOK PÅ LIL FINGRET OCH KROSSADE DEN, SKAR MIG MED KNIVEN NÄR JAG HACKADE GURKA.... JAG HAR PLÅSTER ÖVERALLT, MEN VAD GÖR MAN INTE FÖR LITE CASH?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0