HAPPINESS IS A LUXUARY ONLY THE POOR POSES BECAUSE THE RICH CAN'T AFFORD TO BE THEMSELVES

Smart citat va? Den är min, tog mig tre sekunder att komma på något så fyndigt.
Hade nog den bästa morgonen på länge, inte så mycket för att jag var glad. Mer för att
någon annan verkade vara glad. Som vanligt en seg dag i skolan, bara väntar på att helgen kommer.
Tog lite Tommy time på stan, där jag åt på 4 kök (Älskar deras skaggen baguette)!
Efter det klippte man sig hos Jonas, snackade lite skit och bestämde en tid vi skulle
fika nästa veckan och prata om hur bloggen min kommer fortsätte arbeta med hans hårsalong.
Det har varit en intressant dag, kärleks messigt. Börjar känna hur hjärtat försöka säga mig något om
en viss tjej... Jag vill verkligen lyssna men det är för tidigt att veta vad hur allt blir. Fin är hon.
En annan människa som är fin är Bäckman som har dissat mig denna veckan för Stockholm!
När han kommer hem ska vi göra av med en 50's Tequila och planera skidresan till Fjällen V.8 och Nyår i
Stockholm. Förresten random fakta: Jag använde en biltvätt för första gången idag, bilen blev så fin
att jag ville städa den två timmar inuti, poliera, och dammsuga insidan. BMW.
Har haft en allmän skön dag, det behövdes! Hoppas ni har det fint.
The Secret to Happiness is …… T-ShirtHappinessHold me tight, please. ET VOILA'
Did you know that gay is just another word for happiness?
happiness, sharedHappiness


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0