LATTE LISTAN

Igår så han jag med mycket. Eddie ville att jag skulle dela ut lite posters om SMK
igår, så man hade fullt upp med att få ut dem. Sen var det dags att klippa sig så jag gled in på
inget annat än Din Frisör och hookade med Jonas. Den killen alltså. Så skön människa!
Efter han fixade till Project Cottons hår så blev det en promenad runt stan för att kolla på de shopping galna männsikor. Fika på det och så hade vi en dejt! Gick till Kahls Kaffe så klart för att killen som jobbar där
gör något magisk med hans latte'r. Jag rekomenderar honom stark, för att jag har aldrig smakat godare kaffe!
Sen lunch med Jonas på Kallskänkan och så var det tillbaks till jobbet för båda av oss.

När jag satt och väntade på Jonas att bli klar såg jag att någon skrev om Project Cotton på Facebook. Mysigt!

Skulle bara slänga ut DF's Julerbjudande! Köp 3 betala för 2.
Deras wax är inte att leka med, vissa av er undrar vad jag andvänder för att fixa mitt hår.
Jag kan säga att Maria Nila's produkter gör tricket!

Tack Jonas!

Den utbildade kaffe kungen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0