SOM TITELN PÅ EN HÅKAN HELLSTRÖM LÅT

Tjena där! Har haft en skön dag med Jul pyssel i skolan med min sköna klass. De är fina när de vill vara det.
Jag har bara pluggat hela dagen på min religions hemskrivning om Kristenblah blah blah...
Jag har blivit kär i Kahls kaffe igen och är riktigt fika sugen har jag märkt. Någon som vill fika?
Jag tror det blir utgång imorgon om jag får koll på plugget bara, försöka hinna med lite träning också!
Det blir sista utgången nu innan min gamla crush åker från Kalmar, så får festa med NV40 och säga hejdå.
Mitt liv går verkligen upp och ner, nu är det upp upp and away. Har lagt kärleken på is och det är nog det som
hjälper mest. Vid sidan av har jag bestämt mig för att sluta röka och ta tag i plugget! Det går okej än så länge.
Är lite sugen på att tattuera mig igen, ska kolla med snubben om han har någon ledig tid med. Får bli efter Jul
när man har lite cash och förhoppningsvis ett jobb. Ciao
piccWastedYouth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0