THINK LESS, LIVE MORE

Hej jag känner mig dåligt att jag inte visade er denna artikeln om mig från Grooming.se
Det är roligt att se att folk uppskatar det man gör. Jag vill inte vara en så bloggare som skriver om vad
jag gör dagligen, nä sånt tycker jag själv är ointressant. Jag vill ge er något ni kan ha nytta av i vardagen.
Om ni känner er som trogna läsare, ska ni fortsätta vara det! Inte än? Vänta bara, denna bloggen växer
dagligen och det har snart varit 3 sommrar sen den skapades. Jag är här för att ge er denna nya favoritlåten som ni lägger i er spellista direkt efter ha lyssnat på dagens låt. Jag är här för att insperera er till att njuta av det livet har att ge! Jag är här för att visa vem jag är både på insidan och utsidan. Så ni får en blick av hur man ska se livet genom mina ögon den dagen ni behöver det mest. Peace.
Barber Shop
GLÖM INTE KLICKA PÅ GROOMING.SE LÄNKEN I TEXTEN OCH LÄSA OM VARFÖR SVERIGES STÖRSTA
VALDE MIG FÖR ATT SKRIVA OM NÄR DE BEHÖVDE BESKRIVA EN KILLE MED STIL.
IBLAND UNDRAR JAG OM FOLK SER MIG SOM LILLA KALMAR TOMMY, ELLER STORSTADS ATLANTA TOMMY?
and nothing else
JAG VILL BARA SÄGA TILL ALLA AV ER SNÄLLA NOG ATT SKRIVA TILL MIG PÅ FACEBOOK ATT NI GILLAR MIN BLOGG OCH DET JAG SKRIVER GÖR ER GLADA. DET VÄRMER ATT FOLK ÄR POSITIVA OCH
VÅGAR VISA VAD DE TYCKER. NO HATERS HERE HAHA OCH DET KÄNNS BRA. TACK, JAG LOVAR ATT NI FÅR TILLBAKS KÄRLEKEN YO!
Monty Python
IGÅR NÄR JAG VARIT UTE SÅ KOM EN TREVLIG KILLE FRAM OCH VILLE TA EN BILD MED MIG.
HAN UTRYCKTE SIG ATT JAG VAR LOKAL KÄNDIS, NEJ JAG ÄR BARA MIG. MEN JAG TAR JÄTTEGÄRNA
EN BILD MED ER LÄSARE OM NI SER MIG! LIKA ROLIGT VARJE GÅNG ATT SE ER SÅ HÄLSA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0