NEED A DAY OFF

Min energi är låg, (4% bateri kvar) ni vet hur det är när ni ser det på mobilen.
Känlsan suger ju, tänkt dig då hur din mobil känner sig... han måste vara trött.
Så känner jag mig. Jag var ute igår på vallen till 02.00 för att senare hamna på Max 02:30.
Kl. 10:00 är jag på Max igen för att börja jobba. Helt slut. När jag slutade så hälsade jag på min
kusins tjej som hade grill party. Hon är sjukt, trevlig och snäll faktiskt. Borde finnas fler som
dig Veronica, tack för allt idag!
kl är 22:39 går och lägger mig tidigt, goodnight loved ones.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur tar du såna foton? Är det ngn speciell app i iphone ?

Puss

2011-07-05 @ 01:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0