ONE DAY, FINAL DESTINATION 5, FRIGHT NIGHT

Hej hittar lite Hollywood filmer som är sevärda.
Jag är riktigt biosugen men har sett det mesta som redan går. Här är lite som kommer!
One day verkar som en bra kärleks film, som handlar om två vänners kärlek för varan genom hela livet.
Dem träffas en gång varje år, på samma datum som de träffades första gången.
FINAL DESTINATION 5 är en film som betyder lite för mig. Jag såg ettan på bio när jag var yngre
och jag tyckte den var så brutal så jag började faktiskt gråta under filmen. Jag kunde inte se hela.
Men jag såg om den något år senare, innan tvåan skulle komma ut på bio för att jag ville se den.
Jag tycker inte skräckfilmer med spöken och monster är läskiga men final destination är vad ordet läskigt betyder för mig!
Sist har vi Fright Night som jag tror är en remake men den värkar skitbra.
Det är en vampyrfilm med "McLovin" allas favorit kille från Superbad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0