Je rêve loin tous les nuages

Hej idag är jag trött, sov inget. Känner mig sjuk men vet inte helt vad det är.
Har legat ute och solat i alla 20 grader som pressar mot min kropp.
Min Jason Mraz hat ligger över ansiktet, för att jag inte orkar hämta mina solbrillor.
Snart ska jag äta något gott, känner doften genom hela huset när mamma lagar mat.
Jag hoppas på att jag känner mig frisk imorgon så jag kan shoppa med två utav mina bästavänner.
Är på jakt efter: ett par härliga brillor och jeans.
Nu när det är sommar ser jag framemot mer parkhäng, fler fester, och en resa till Spanien för att träffa
Amanda som har ett hus där nu.

EN KLASSIKER ÄR DENNA BILDEN, BARA BRA MÄNNISKOR!


Kommentarer
Postat av: Nicoline

Assnygg blogg ! :D

2011-05-10 @ 19:51:50
URL: http://schoolsout.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grym bild!

2011-05-11 @ 07:00:26
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0