VILL TACKA ALLA FÖR EN UNDERBAR 18 ÅRS DAG!

Hej jag har haft den finaste dagen någonsin, verkligen.
Vaknade till att Mamma & Pappa sjöng "Happy Birthday".
Jag har varit på stan en stund och njutit av solen, sen hem för att äta middag med släkten.
Det blev tacos och en massa present, sen efter det toppade 3 olika sorters tårter det hela!
På tal om presenter fick jag för min 18 års dag: En dator som jag bloggar ifrån nu (HP- Laptop), En ny cyckel som heter Hjalmar, Blommor, En resa till Köpenhamn (inkl. Mat och boende), Två present kort på KOMPANIET, Roliga saker från Partaj, Ett armband från Filipa K, Facehunter bok, och en massa snygga armband från H&M!
Vill säga tack igen för alla fina presenter, älskar alla vänner och familj som tänkte på mig idag!
Vill tacka Baromtern för det fina reportage om mig idag, på familje delen (Tydligen var jag med i tidningen på Lördag med) och på framsidan idag?
Jag vill också säga tack till alla 150 männsikor som kommit ihåg att säga grattis!


THE MISSING PICTURES!



Kommentarer
Postat av: amanda

Massa gratulationer åter igen, familjen hälsar så gott! Kul att du hade en bra födelsedag, himla fint.

2011-05-23 @ 23:14:37
URL: http://ahlberg.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0