NOTHINGS BETTER THAN SOME GOOD BREAKFAST

Frukost ja! Det är min grej känner jag. All frukost mat kan jag laga och fixa, och njuta av.
Vardagar innan skolan så är det oftast: flingor, macka (ost & marmelad), banan, kaffe, och juice!
Lördagar är då jag kör american style: Egg, bacon, kaffe och scones (m/ ost och marmelad)!
Söndagar kör jag min specialitet: Pankakor med vanilj socker och kaddemumma! Ibland Gör jag också "Banana Pankakes".
Ni vet att dagens viktigaste måltid är frukosten, oavsett om du känner dig fett på morgonen eller inte har någon
apetite. Ät. Då har du börjar magens förbräning redan kl. 7 på morgonen liksom! Och då slipper du äta en bamse lunch för att du är vrålhungrig, oftast är lunch måltider mycket mindre näringsrika och onytigare kalorie messigt.
Studier har bevisatt att folk som äter frukost är på bättre humör och upplever dagen mer positivt än folk som inte gör det! Dagens fakta.

Vanlig frukost för mig brukar se ut så här, gott!
I love to see this in the morningI love to see this in the morning
Ovanlig frukost för mig, men de ser också gott ut.
Alltså mackan och kaffe muggen fokuserar jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0