TAKING A CHILL PILL WITH PHILL

Har verkligen softat som fan med min bästavän Philip de senaste veckan.
Snackat om livet, tränat, festat, kollat film och lagat mat tillsammans.
De känns verkligen gutt att ha en sån person i sitt liv, en bror från annan mor verkligen.
Killen på tre ord? Aldrig, jag behöver tusen minst. Philip för ni som inte vet är den ärligast,
skönaste och mest omtänksam person jag har någonsin träffat. Han vill verkligen alla människor
på denna jord väl. Han som ibland kallas lillen är som en tam hus katt på utsidan men har ett lejonshjärta på
insidan. Ska inte skryta för mycket nu om att jag har så bra vän, men blir helt ställd ibland hur den
killen lyckats göra mig lycklig. Idag t.ex körde han mig till trafikverket för att jag skulle göra teoriprovet,
han väntade på mig i väntrummet, bad mig att följa med ut så jag kunde hämta min jacka ur bilden.
Jag öppnar dören och där finns två semlor som vi skulle käka för att fira att jag klarade provet!
Glad som sagt :) Jag är helt övertygad över att denna människan kommer finnas i mitt liv tills vi sitter på
ett älderdoms hem och en utav oss tuppar av sådär!
Älskar dig Philip om du ser detta mannen.


JAAA, MORGONPIGG GRABB! MANDELNÖTT PANKAKOR MED KARDEMUMMA, ONSDAG MORGON.


Kommentarer
Postat av: Elena

Vad gör PB nu för tiden? Gjorde han HP nu?

2011-11-03 @ 22:31:56
URL: http://autonomous.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fan vad jag gillar sista bilden!

2011-11-04 @ 11:20:15
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0