THE WALKING DEAD

Jag är helt inne i denna nya Tv-serier som kallas The Walking Dead.
Den handlar om några få människor som kämpar för att överleva i en värld
där en epidemi förvandlar de döda till levande zombies.
Den är lite läskig men allmänt intressant för min del, det finns inget jag gillar
mer en Zombie-filmer. Dessutom så utspelas den i min hemstad i USA. Atlanta, Georgia.
Så det är roligt att kolla på och känna igen massa ställen som man själv har varit i serien.
När jag bodde i Atlanta, så planerade jag alltid för en Zombie Apokalyps.
Så det är lite som att kolla på hur allt hade spelats ut på tv.
Det pratas mycket om att denna serien är den bästa som någonsin gjorts.
Det kan vara möjligt... Annars ligger Trueblood och Prison Break tätt intill.
Här har ni en preview till Season 2 som har nu börjat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0