Dagens ♫: Jonathan Johannson- Stockholm

En härlig låt om min favorit stad i Sverige. Ja Stockholm ligger närmast mitt hjärta... Blir du
svartsjuk nu Kalmar? Du är fin med men jag har så härliga minnen från storstaden så tyvärr.
Stockholm har verkligen varit en upplevelse varje gång jag varit där. Nu har jag inte så
jättemycket och jämföra med men visst Göterborg var okej. Fast jag fick inte uppleva det
bästa den har att erbjuda och kanske det inte var rätt årstid eller något...
Iallafal Jonathan är såklart mer känd för låten Blommorna & Aldrig Ensam fast
jag fastnade första nu när jag hör hans senaste låt: Jonathan Johansson – Stockholm
Det finns något otroligt med svensk musik jag hittar vara skönt för öronen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0