MOVE B**CH, GET OUT THE WAY!

Denna artisten har jag skådat några gånger i Atlanta som är vår hemstad.
Det var dem galna dagarna då man kunde stå och tanka bilen titta på dem heta
bilen till höger om en. Och gissa vem man ser som kör den... Ludacris.
Jag har stött på honom inne på Lenox Mall också... Fett känsla att shoppa på samma ställe
som en kändis. Här har ni några av mina favoriter från min favorit rappare.
Ludacris – What's Your Fantasy
Ludacris – Move Bitch
Ludacris – Growing Pains
Ludacris – Rollout (My Business)
Ludacris – Stand Up
Ludacris – Get Back
Ludacris – Grew Up A Screw Up
Ludacris – Runaway Love
Ludacris – One More Drink
Ludacris – Last Of A Dying Breed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0