Skolan in 3...2...1...

Dagen innan jag ser alla gamla klasskompisar,
Snackar skit med alla lärare,
och pluggar så in i helvetet.
The Hard Times Of Tommy Black!
"Jag längtar efter den dagen"

Mina fickor kommer bara vara fylld av pennor nu,
inga mer kapsyler, cigg paket och fickpluntor.
Festandet är slut :'(

Ja min sommar sög, allt förutom den veckan på Kreta med
Underbara Karin, Lotta & Gänget, och alla andra jag träffade där!
Hälsningar
Stella- The bartender
Vicky från Finspång
Linnea från Kagg
& Killarna från Norge

Alla skrivblock är klara!

Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: vixpix

hehe ;) ... tur att jag jag åkte till Kreta, att vi sågs :) & att eclipse fanns.

2010-08-25 @ 21:30:42
URL: http://viktoriakarlssons.blogg.se/
Postat av: Tommy B.

Det är verkligen underbart att vi träffades, att jag träffade dig <3

2010-08-26 @ 17:15:34
URL: http://projectcotton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0