Älskar familjen Neander

Jag gillar när det är familje middagar.
Eftersom jag har två familjer så blir det ganska ofta.
Familjen Neander som jag var hos idag på Pappas sida,
och familje Ahlberg som är Mammas sida.

Det här är Joel, han är verkligen som en lillebror till mig.
Han sa idag "Tommy ska sita brevid mig vid bordet punkt slut!"
Så hämtade han mitt glas och placerad det på bordet bredvid hans plats och vaktade så att ingen annan skulle ta min platts. Han är aldeles för gullig ibland.

Detta är saga (Joels syster)
Hon är också fin, vi målade hästar tillsammans.
Ibland blir man barn igen.

Farbror Lasse (Joels Pappa)
Han hade någon midlivs kris idag och rakade håret till en tuppkam.
Han är nog den roligaste i Neander Familjen.

Felix 3 år, Felix vägrade sitta 3 meter bort från sin Pappa idag.
Han skulle ha honom precis bredvid.
Fin kväll det va, Tack Matts och Malin!
(Felix Mamma och Pappa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0